Missing you .. :/

Hejsaan alla Perfex-fans, Rebecka här! :D

Hehe, bara skojar ;) Just nu så sitter jag i mitt rum och lyssnar på min radio; RIX-FM! Jättebra musik faktiskt :P Nu är Pallavi i Indien och har det säkert jättevarmt och skönt .. :/ Saknar henne muuuchhhoo!! Kan inte hon komma hem nu så att vi kan träffas? :S Juste! Jag har totalglömt att länka till min egen blogg ^^ Så, om ni verkar lite mer sugna på mig, så klicka HÄR :D Idag så har jag varit i Västerås och tittat på när min brorsa sprungit 400 mtr :) Det gick jättebra, han kom 3:a! WIHO! Nu börjar jag bli sömnig, så jag ska lägga mig i soffan och titta på Johnny English, med Rowan Atkinson i huvudrollen. Ni vet han som spelar Mr Bean? ;D HA EN TREVLIG KVÄÄLL! :D PUSS! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0