Nu e vi här igen! :D

Tjing fjong!

Nu är Rebecka & Pallavi här igen! Idag så har vi varit på NÄLSTABADET och haft skoj :P Tyvärr behövde jag, Rebecka, gå hem tidigare därför att jag skulle bli interjuvad av någon, som skulle fråga mig grejer om mina internetvanor. Men innan det så badade vi, och jag lärde Pallavi att crawla och dyka! Hon kunde inte det innan för hon hade inte gått på simskola. Jag, Pallavi, tyckte att det var jättekul att dyka, och att crawla. Vi träffade på våra gamla klasskompisar; Linn,William och Linns lillebrorsa Rasmus där. Vi käkade där också. Jag, Rebecka, tog en hamburgemeny och jag, Pallavi tog en french hotdog med pommes. Efter att jag, Rebecka blivit interjuvad gick jag hem till Pallavi. Vi vred och vände lite på hennes rubiks twist. Sen nu sitter vi vid datan! Imorrn så åker jag, Rebecka till Katrineholm och kommer inte hem förns på lördag :( Det betyder att jag och Pallavi inte kommer kunna träffas på resten utav veckan :( BUHU! Jaja, nu ska vi kolla lite andra bloggar!
TJING TJONG! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0