Sommarlovsdagar

Hej alla, Rebecka här! :P

Just nu sitter jag och lyssnar på Shakiras nya låt '' Waka Waka ''. Jag tycker den är skitbra, man blir glad utav den och ibland låter den lite roligt ^^. Idag ska jag och pallavi vara med varann (igen) =). Ska bli skitkul. Idag kanske vi åker och badar i typ Nälsta eller Kanaan :D. Igår på morgonen så hade vi inte träffat varandra på typ 4 veckor eller mer :s Så kan vi ju inte ha det nå mer! Aja, ska ut och springa med pappa snart.. eller snart och snart, kl 12.00 faktiskt. Ungefär en timme kvar nue. happ, nästa inlägg kommer troligtvis från både mig och Palli, men man vet ju aldrig. Puss å kram tills dess! ;P

Ps! YouTube är helt konstigt, så ni får lyssna på låten lite senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0